Ocensurerat

Dagarna hemma resulterar i en arg Lucifer. En arg Lucifer utveckals snabbt och gärna till en förbannad Lucifer, vilket automatiskt leder oss vidare till landet Självdestruktivitet. Jag tänker inte censurera resten nu. Jag försökte, återigen, spy. Men det resulterade bara i en massa kristaller. Och hittills tre nya sår (plus de 20 från söndagens Äventyr). Jag tänker fortsätta ett tag till, sen måste jag torka, packa och sticka iväg på spinning. Jag håller på att förvandlas till en pirat utan hämningar - en störd pirat. Men jag är inte sjuk.

Jag tror inte ni förstår hur solt ni gör mig, och hur ont det gör, när ni säger att jag verkar må bättre. Det värmer som solen och sticker som nålar.

Det fyller mig med skräckblandad glädje - nu vet jag hur jag ska göra för att Han ska bli tyst.
Men fotstegen fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Angeliica

du är väldigt speciell, älskade ängel. du är inte som andra, du är unik.

2007-04-24 @ 22:12:40
Postat av: S

Det är ett framsteg att gå från 20 till 3. Gå från 3 till 0 snart.

2007-04-25 @ 07:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0