Dead.

Och vad är dte meningen att man ska göra när världen tycks stå stilla och ingenting fungerar? När kroppen stannar mitt i en rörelse och det blir kortslutning i hjärnan. Och hjärtat bara känns som en tung, iskall klump i bröstet. Ibland oroar det mig något fruktansvärt - det gör mig rädd. Skräckslagen. Och när det inte känns som om det finns någon hjälp att få.. Fast jag vet ju att det finns det. Det känns bara som om den är utom räckhåll och för långt borta. Det känns så hopplöst. Och jag känner mig så värdelöst. Men vem vill höra det? Alla människor förnekar det, säger saker de inte menar för att vara snälla. Ibland är det tur att människor utan krav finns. Eller - finns dom?

I never really liked you anyway..

Kommentarer
Postat av: Angeliica

jag vet inte vad som kan göras men jag lyssnar när du behöver prata. & du vet att vi klarar allt med vår änglakärlek. För vi älskar som ingen annan. Du är betydelsefull älskade, du är verkligen det i mina ögon. & jag finns här & jag håller dig hand när vi flyger. & jag tänker aldrig släppa den.

2007-08-13 @ 12:17:48
Postat av: S

Jag är en människa utan krav. Fast en önskan har jag, att du låter mig hjälpa.

2007-08-13 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0