Insparkskväll :)

Nu sitter jag här, hos älskade Sarah, och fyller mig med banansmoothie. Det är sanslöst gott, och jag mår äckligt bra. Nästan sådär för bra(!) och det känns inte alltid jättebra. Men läkaren sa ju, att om det fortsätter såhär, så ska vi prata om att sätta ut medicinerna redan i december. Och jag kom på innan, när jag satt och grät för att jag tydligen har blivit bättre, utan att jag själv har märkt det, att jag inte vill vara en depressiv tjej! Jag vill inte det!!! Eller? Jag kommer inte ihåg hur jag mådde innan, när jag var "frisk", men ändå längtar jag efter dagar utan rädsla, oro och ångest - utan Honom.

Nu ska jag låta alkoholen ge mig sin egen speciella berusning, och sen ska musiken och dansen få göra sitt. Och sen ska jag glömma verkligheten. Och nu vill jag sjnga med Sarah - älskade Sarah. Men jag hoppas ändå att er kväll blir bra, lyckad, trevlig, lugn, whatever! :) (!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: S

Och nu är snart min melon&kiwi-smoothie slut och jag är lite tipsy. Och du är bäst Tilda! Du måste bli frisk, så frisk du kan bli iaf =D

2007-08-30 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0