Motsatt håll; fel håll?

Tänk att få gå upp på morgonen, skära två snitt i armen, ta en cigg och gå ut och röka. Sitta på de morgonkalla stenarna och känna nattens Ångest lätta bara lite grann och se den flyga iväg mot solen. Känna regndropparna, som mjukt faller, mot kinden och bara koncentrera sig på glöden och röken som stiger åt motsatt håll. Känna att man lever när man drar ciggen mot stenplattorna och se hur det blir ytterligare en svart liten cirkel, som senare regnar bort den också. Gå in, skruva upp volymen på Marilyn Mansons "If I was your vampire", tills högtalarna hotar att sprängas och känna att man faktiskt lever. Även om blodet rinner bort; åt motsatt håll.

Men nu är det bara drömmar; tankar om hur jag skulle vilja ha det. Frihet. Jag drömmer bara konstiga mardrömmar för tillfället, jag sover inte bra och jag mår konstant illa. Huvudvärken tilltar i styrka alleftersom tankarna snurrar snabbare och snabbare, i samma takt som dagen fortskrider. Fast lite snabbare. Mina blodröda naglar är långa och det låter inte som vanligt när jag låter mina seniga händer flyga över det lilla tangentbordet.

Idag känns allting Fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0