Pang boom krasch!!!

Ja herre gud vad jag har legat i idag - nästan så att jag inte hunnit känna efter alls. Jag har varit på IKEA med mamma och köpt saker till mitt rum, jag har skruvat ihop och monterat upp och häftat allting på plats. Inkluderat där är en stol, som jag klädde om. Däremellan någonstans hann jag med ett samtal med Fröken Kurator också. Och nu ska jag sätta upp tavlor. Imorgon ska vi måla om, och sen ska jag putsa fönster på pappas jobb. Trettio stora fönster invändigt och utvändigt, plus två portars fönster. Ska tilläggas att fönstrena sitter två meter upp, vilket betyder att jag måste stå på en såndär hopfällbar stege á la den mindre varianten, och använda en förlängd fönsterskrapa. Och på fredag ska jag till Stockholm - äntligen - och få koppla av, få vara mig själv, få leva och andas lite igen.

Visst, jag känner mig lite stressad, lite uppjagad, men jag är samtidigt så jävla glad för att jag klarar av att göra alla de här sakerna! Jag var inne på IKEA idag!!! Jag tror inte ni förstår vilken seger det är, gör ni det? Jag kan gå runt och vänta på att nästa sammanbrott ska komma, men under tiden kan jag ju i alla fall känna mig lite nyttig och ambitiös - användbar.

Nu ska jag spika upp tavlor :D

Kommentarer
Postat av: A.

Ändå, Om man byter ut ett D mot ett J blir det ju Vilja. Vilja!

2007-08-16 @ 22:01:06
URL: http://asfaltbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0