En hel orkester!

Nu är jag heltaggad. Jag har målat upp en bild av hur det hela ska gå till och se ut, hur jag ska ta mig igenom det hela. Nu vet jag hur jag ska göra för att det ska bli bra, i slutändan. Jag vet hur jag vill skriva, vad jag vill skriva. Jag vet att jag vill dansa, nu! Så nu sitter jag här, med min gigantiska tekopp, och min hjärna har blivit mörbultat av fröken Kurator. Klockan är ju bara ett?! Jag hör änglakören sjunga. Nej det gör jag inte, men näst intill. Jag har tid på mig, å andra sidan kan jag dö imorgon. Jag känner basen i skorna och trampar vilt. Jag tänker göra det nu. Jag tänker ta steget, jag tänker hoppa det där Hoppet. Jag tänker.. jag tänker!!

Nu ska jag sätta igång.

Kommentarer
Postat av: David

Go for it =) nice haircut btw! :D

2007-07-13 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0