I never told you so.

Det är kallt, stjärnklart och tyst. Jag sitter och skakar på en obehagligt hård stol och har en väldigt obehaglig klump i halsen. Den bränner. Jag tror att min hals kommer att brinna upp. Mitt huvud snurrar, och jag är nykter. Jag vill sova nu, jag måste sova nu, men utan bilder, rörelser och ljud omkring mig har jag väldigt svårt att somna. Jag har svårt att somna och svårt att vakna.

Jag tänker göra ett försök, naturligtvis. Men jag kan inte låta bli att tänka igenom hela 'Girl, interrupted'-filmen, bara en gång till. Jag vet inte varför. Kanske för att jag känner igen mig eller kanske bara för att det är en över lag bra film.

Nu måste jag få vatten, min hals brinner upp nu - hela mitt huvud förkolnar i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0