Ond igen

"Nån sa: 'kan jag nånsin få veta om du vill ha mig kvar
sen när nätterna tätnar å
när lundarna rodnar och fåglarna flyr?'
Men jag log lugnande tillbaka och kläckte klischér om ljus efter mörker å
'vi är väl dom sanna oavsett årstiderna?'

Men det var en lögn å jag visste det säkert,
jag visste att mörkret förvandlar en till vad det vill!
Stormarna vände mig ut-och-in,
skogen och svamparna tvingade mig hem.

Och det gör mig så hänsynslös mot alla runtomkring.
Ja, det gör mig så hänsynlös,
men det gör mig ingenting.

För jag är ond igen.
Ond igen,
ond igen.
Om jag någonsin har varit god."

- eMiL Jensen



Kommentarer
Postat av: Isak

gu va alla alltid kommenterar dina inlägg med att de älskar dig eller att de finns där för dig eller blabla. Är det det du vill eller behöver höra? (är bara lite nyfiken, fast jag egentligen inte är alls "där" för dig längre ju :P)

2007-10-22 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0