Panic!

Idag är en sån dag då Panic! rullar på iTunes och gör mina öron döva.
'Isn't this exactly were you like me?'
Textraderna gör min hjärna en tjänst - de gör så att jag slipper tänka. Basen är på max och låter mitt hjärta slå i takt med den. Det är härligt, för det gör inte så ont och jag fick sova 14½ timmar inatt. Det var ocks¨å väldigt härligt, och det gjorde inte ont heller! Jag drömmer bara lite konstiga saker numer. Inatt drömde jag att jag badade i ett hav av neongula märkpennor, till exempel. Det var lite.. spännande? Intressant var det onekligen. Jag trodde att jag skulle vakna och vara helt gul, men jag vaknade bara och var orimligt torr i munnen (ännu en biverkning) och hade sånna där sov-veck på armarna och axlarna och ryggen. Det såg roligt ut, men gjorde ont.

'Then think of what you did and how I hope to God he was worth it. When the lights are dim and your heart is racing as you're fingers touch your skin. I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck than any boy you'll ever meet, sweetie you had me. Girl, I was it look past the sweat, a better love deserving of exchanging body heat in the passenger seat? No, no, no you know it will always just be - me.'

(Bara för att det låter så jävla fint och stämmer så bra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0