'She was such a good girl - to me.'

Jag trodde verkligen att det skulle bli en alltigenom BRA måndag, för en gångs skull! Jag menar, hur stora är oddsen egentligen för att veckan ska få en kanonstart, en skjuts ut i yttre rymden typ? Jag trodde, på största allvar, att jag skulle få genomlida en måndag, utan att egentligen lida speciellt mycket: jag fick simma idag (!!!), jag fick åka buss helt spontant, jag fick äta vegetarisk paj till lunch, jag fick se Stephanie, jag fick fika, jag fick skratta en massa inne på Carlings, där jag fick en klänning och jag fick ett par nya stövlar också. Egentligen har inte dagen varit så materialistisk(?), utan det har bara varit en massa braiga känslor som påverkat mig. Till det bättre, naturligtvis.

Så tills för fem minuter sedan var detta en toppenmåndag! Men sen stängde jag av hjärnan och öpnnade käften, som i detta fall fick vara mitt tangentbord. Bra jobb Vilda, puckohuve. Fyfan för mig säger jag bara. Jag måste vara den mest dumma och idiotiska levande organism på denna planet. Att jag inte kunde räkna ut att det skulle gå såhär!? Hur dum får man egentligen bli. Jises.

Idag har jag förresten tänkt en massa på en viss tjej, så dagens låt blir: The Kooks - Naive, bara för att den passar så äckligt bra. Och som titeln påvisar har jag mest bara lyssnat på The Kooks idag - de passar nog alltid in.

Kommentarer
Postat av: angeliica

vem är tjejen du tänkt på, ängel?

2007-10-08 @ 23:00:31
URL: http://myfinalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0