Talking

Jag har en tendens att säga saker jag inte borde säga, göra saker jag inte borde göra. Och sen få dåligt samvete för det. Och sedan - ... - för det. Det är precis som om Han vill se mig göra fel, Han vill se mig göra misstag.. Men det är väl klart att Han vill? Han vill se andra människor bli besvikna på mig, gärna så kraftigt som möjligt, gärna så grovt som möjligt, gärna så att det inte går att förlåta eller göra någonting åt - det ska gärna vara oåterkalleligt. Han är nog ute för att förgöra mig, splittra mig. Och vet du vad som är så sorgligt med det? Jag ser det hända, men gör ingenting åt det. Och Han lyckas.

'Usually when things has gone this far
People tend to disappear'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0