BLÖÖ.

Jag skulle vilja avboka spinningen, jag skulle vilja säga upp all kontakt jag har med världen utanför min bubbla, jag skulle vilja skjuta mamma det ögonblick hon kommer innanför dörren, jag skulle vilja skära sönder mig själv som straff för att jag skurit mig själv, jag skulle vilja ta en överdos av något farligt - jag skulle vilja dö.

Jag är inte typen som ljuger, men vad är det då jag håller på med? Jag ljuger för mig själv, och i princip alla andra i min omgivning. Jag orkar inte. Jag orkar inte, orkar inte, orkar inte. Och det är nu jag borde ha psyket att kunna tänka: ryck upp dig, du har inte tid att vara deppig. JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK! Förresten, så är jag inte sjuk.

Jag är inte sjuk.
Jag är inte sjuk.
Jag är inte sjuk.

Så sluta försök göra mig frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0