Före fest?

Förfesten inleddes idag, 08:45, med ett 50min långt spinningpass, plus lite styrka. Festen började naaajs. Klockan fyra idag är det After Shcool, någonstans som jag inte kommer ihåg, och grabbsen och gurlsen ska väl dit. Jag inkluderas nog inte i denna norm, tror jag. Jag anser inte att jag gör det i alla fall.

Jag är trött, gnällig och har ont i kroppen. Bussen gick ju inte så ofta när jag skulle hem, så jag gick från FormToppen till busshållplatsen på Höllvikstrand (...). Ej normalt beteende. Nu vill jag bara duscha, somna och låta havregrynsgröten sjunka ner i magen, men nu måste jag städa, juh - sa mamma med ett leende. GAAH! Låt mig vara.

Vänta lite, ska bara gå och dö först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0