Ingen aning om Ingenting!!!

Det var nån forskare/läkare/psykolog som hade skrivit att schizofreni kan orsakas av sockerallergi. Samma man skrev också att depression kan orsakas av ett underskott av vitaminet B12. Jag har bland annat fått diagnosen djup depression, och vet du vad? Jag har ett onormalt högt överskott av - just det - vitamin B12. Jag tyckte att hela teorin lät ganska knasig. Men visst kan den stämma - ibland, lite då och då, kanske.

Och jag fortsätter att utan egentlig anledning hata alla de par som skimrar av lycka överallt. Jag hatar alla de som sitter och fnissar och tisslar och tasslar och kysser varandra och håller om varandra på alla världens bussar. Jag hatar dem för att de är lyckliga. Kalla mig bitter eller dum i huvudet som hatar andra för att de är lyckliga - jag har ingen rätt att göra det. Men ursäkta mig, jag är bara så jävla avundssjuk. Jag vet, det hela är jävligt patetiskt, men det är så det ligger till just nu. Och nej, jag har inga planer att skaffa mig någon att dela någonting med. Jag har Zippo.

Jag gråter bara när ingen ser på.

Kommentarer
Postat av: a.

ofta det är patetiskt att känna så. så känner väl alla, typ hela tiden? Jag hatar alla lyckliga par som inte innehåller mig själv, men kanske är det för att jag är bitter och inte önskar världen någon lycka.. hmh. Du är normal!

2007-09-23 @ 19:32:14
URL: http://asfaltbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0