What now.

Jaha - och nu då? När jag förstört alla vänskaper jag har, vad ska jag då pyssla med? Eller, är det verkligen Jag som förstört dom, eller är det - Han? Jag hatar Honom. Han är stark nu, men faaan. Jag vill inte detta. Varför? Varför Jag? Jag gick inte till kuratorn idag, "sjukanmälde" mig. Jag orkade inte, det blev för mycket. Palla sitta där och göra en jäääävla livslinje med en kvinna som bara tycker att jag tar upp tid och är jobbig? Hon kommer ge upp snart, jag lovar. Precis som alla andra gjort. Nyligen Prinsessan. Hon har gett upp nu. Jag drar ner henne, ger henne dåligt samvete  jag är kort sagt i vägen.

Jag är i vägen. Varför stannar jag då kvar? Jag är bara i vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0