"Don't keep me on your side"

Min kropp har gett upp på något vis. Jag orkar inte mer, jag kännr inte för att göra mer. Jag känner inte ens för att orka mer idag, ens en gång. Inte ens idag. Och jag tänker inte orka för att ni tjatar. Jag tänker dö idag för att jag så otroligt gärna vill det. Jag tänker inte ens orka dricka kaffe, så illa mår jag. Jag vill inte bli pigg, jag vill vara ett åskmoln på mitt rum. Jag vill inte bli störd eller uppvaktad. Jag vill vara i fred. Så låt mig vara nu. Försök inte få mig att orka, för just nu vet jag i alla fall vad jag vill.

Jag är nog inte så bestämd dom det kanske låter egentligen. Jag är nog mest bara apatisk. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0