Ett rus till bara

Bara en gång till
bara ett rus till.
Ge mig ett sånt till
bara en gång till.

Bara en dans till
en liten vända till.
Ge mig ett rus till
bara en gång till.

En såpbubbla till
bara ett rus till.
Bara en gång till
ge mig ett rus till.

Ge mig en kyss till
bara en gång till.
Håll mig tätt intill
ge mig ett rus till.


Kanske kan det vara så ett beroende börjar. Idag har jag gått runt i ett häftigt rus, ovanpå allting annat. Man skulle kunna säga att jag nästan har svävat, jag har nästan försvunnit upp bland alla molekylerna, som trycker på våra kroppar. Efter mycket funderande och "kommit fram till"-ande, har jag förstått att jag är otroligt tacksam och väldigt glad över, att jag fortfarande alltid har kvar vissa känslor. Såsom dom jag har för den där A. Dom är fortfarande starka, fortfarande helt oförståliga, fortfarande underbara, otroliga och fantastiska. Jag vandrar fortfarande runt i ett rus vissa studer. Ett rus på en av de få droger jag någonsin använt mig av - regelbundet.

Kanske har du inte förstått vad det är jag vill berätta. Men var lugn, det har inte jag heller. Jag försöker bara bena upp detta töcken av tecken och siffror som uppstår när jag känner efter. Jag försöker bara lära känna mig själv, acceptera mig själv. Det är otroligt svårt, tids- och kraftkrävande. Men det föder och vattnar mitt frö.

"Jag skulle vilja beställa ett rus till, tack."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0