Ett virrvarr av ord och sånt

Fingrarna jag har på mina händer skakar. Det dunkar inuti min kropp. Det Dåliga Samvetet och Paniken blandas på insidan till en oemotståndlig smoothie jag bara måste trycka ner i halsen. Och spy upp igen. Jag kallsvettes - varför tar det aldrig slut? Jag blir galen på mig själv, då min hjärna inte kan få känslorna och tankarna att bilda vettiga ord att skriva med. Allting rör ihop sig i varandra och jag håller på att sjunka. Som ett skepp sjunker jag. Det känns som om jag har tappat fotfästet, och inte hoppat frivilligt. Eller har jag det? Borde jag inte egentligen skylla mig själv, suck it uyp och gå vidare? Jag har ingen koll på Varför det är som det är. Jag kan inte tänka klart längre, och det gör mig galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0