Imissyoulove.Imissyoulove.Imissyoulove.


I've run out of complicated theories
So now I'm taking back my words
and I'm preparing for the breakdown


Jag vet varken ut eller in, varken upp eller ner. Jag är osäker på allt, men framförallt på mig själv. Och när Ångesten knackar på och vill krypa in under skinnet, undrar jag varför inte jag är så som jag borde. Någonting på insidan fattas. Det är som en lampa som slocknat, och nu har någon skruvat ur lampan också. Och just den sortens lampa tillverkas inte längre.
Det är mörkt just nu och jag tror att jag börjar förstå.


Jag har aldrig blivit konfronterad med mina egna tankar.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Men tänd då ett ljus i sådana stunder.. å bara låt det brinna.

2009-12-15 @ 22:56:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0