jag vill helst av allt förstöra mig

11/1 00:10

Det känns som om maskarna i min mage har världsmästerskapen i karate just nu. Jag mår illa, vill spy, men jag vil helst av allt skada mig själv. Ta sönder mig. Förgöra, förstöra.


11/1 22:47

Denna helg, denna dag och början på nästa också, fick den absolut mest sällsynta, bästa, knasigaste och mest underbara slut och början jag någonsin kunnat önska mig. Jag fick den bästa presenten någonsin ikväll! Jag fick skratt. Jag fick glädje, lycka, leenden, glada och helt genomsnälla ögon, vänskap och värme - kärlek tror jag. Det kändes så obeskrivligt när jag öppnade dörren och några av mina vänner står där, med tårtor, och sjunger - för mig. Mig av alla människor som fyller år imorgon.

Jag har ont i magen nu, av skratt och för mycket tårta. Jag kommer ha ångest imorgon över tårtan, jag mår lite illa redan nu, men jag fick på samma gång som magontet kom, en hel jävla massa kärlek - som jag absolut inte var beredd på. Jag hade inte garderat mig, jag hade inga murar att försvara och bortförklara deras handling med. Jag hade inget försvar, men jag överlevde ändå. Och ännu bättre: jag överlevde med ett leende på läpparna.

Jag fick till och med en zebra. I marzipan.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

ta tillvara pa det! kom ihag att dem ocksa finns dar for dig. spara kanslan. tycker om dig

2009-01-13 @ 01:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0