52 is the magic number

Illamående. Hur gör man när man andas? Jag har hört att det ska vara bra för en, men jag vet inte riktgt hur jag ska göra. Med rufsigt hår och mascara lite överallt sitter jag och funderar, spekulerar och överanalyserar. Coldplay låter Lost! ljuda ur högtalarna och jag lyssnar intensivare än innan på texten. En lustig text, med en lite fyndig mening. Jo, jag gillar den.

Jag borde vara påklädd och fixad by now, jag borde vara påväg över gatan till festen, men jag blev paralyserad på vägen dit - och det håller i sig, jag kommer inte loss. Så jag fastnade här. Med mascara lite överallt, endast iförd linne och trosor och ett nygjort armband. Och sen då?...

Jag tror jag stannar här. I min ångestfyllda hopplöshetsbubbla.
Usch, självömkan är så oattraktivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0