.

Dagens aktivitet: ligga i sängen.
Jag läser överallt att livet är underbart, ta tillvara på varje dag, ta hand om dig själv för du är det viktigaste i ditt liv. Men om man inte orkar? Jag ligger här och funderar på att ta en lång promenad genom skogen ner till havet och njuta lite. Men jag orkar inte. Jag har en klump i halsen som bara växer och för varje gång jag tänker: "Upp, på med skorna, gå." Jag har mediciner jag tar, men varför finns det ingen med livslust i? Varför kan jag inte förmå mig själv att gå ut och njuta av den blåa himlen, de orangea löven, den gröna gräsmattan och fåglarna som fortfarande kvittrar lite då och då.
Nej, nu ska jag ut. Om jag så bara ska sitta i en stol på terassen.

Kommentarer
Postat av: visornas andan

du är vacker.

2010-10-20 @ 11:38:28
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0